Sunday, March 6, 2011

habis madu sepah dibuang ,,

hey guys, sorry lama x update. x ada cerita lah sayang. haha. almaklum lah hidup mr. capik nih membosankan. huhu. *serius aku memang membosankan. haha. btw kanak-kanak sekalian sihat? haha. again, pesanan ikhlas dari mr. capik! "tolong jaga kesihatan anda oke."


jangan jadi macam nih. dah macam mayat idop aku tengok. haha
(pic x ada kene mengena dengan tajuk. haha)

merujuk pada tajuk di atas,(hahaha).
apakah?main buang2 pulak! ingat apa? sampah? (ahaha)

apalah yang aku carutkan kat atas nih. hurm. macam nih, sehubungan dengan kes fb sudah mau di tutup *betul ke? entah lah .. so, aku dengan gigih dan bersemangat waja nya mewujudkan acc twitter aku sendiri dengan bantuan adik aku.. *jangan malu belajar even dengan orang yang lebeyh muda dari kita. (memang aku malu pon!haha. yekkk blaja dengan adik! xmalu xmalu! hahaha). ini lah yang dikatakan habis madu sepah dibuang. huhu. yelah dah tutup kan. apa lagi buang jelah. haha. x ada lah. tujuan aku buat twitter nih adalah untuk kepentingan aku sendiri. haha. sapa yang ada fb aku tuh taw lah aku nih rajin update status. sampai ada yang tegur "yelah saya x macam awak. sehari sepuluh status. hahaha" terasa beb! *kidding. that y lah aku decide nak buat acc twitter. jadi, kepada sesiapa yang ada twitter n rajin tweet33 mari lah join aku. hahaha. sekian.



profile twitter aku. follow meh? i'll follow u back lah sayang. haha.


maaf lah kengkawan. saya x ada idea n cerita yang best lah untuk kamu semua kali ni.
maaf. :(


p/s; xmo jadi kuno lagi dah! haha.

4 comments:

... said...

rase nyer x jd ttop la cik abg oii

c.a.p.i.k said...

yeke cik adik. xpela. dh buat pon. hhahaha,, bella ada?

vendoline said...

kutuk pic sendiri nampak..ape kes..ahaks

c.a.p.i.k said...

da xada yg puji. kita kutuk la sndiri. hjahaha