Friday, December 24, 2010

mood ,,

hye guys,
to muslims assalamualaikum..
*kom ape?? combat , bat ape?? batman , man ape?? man tol , tol ape?? tolak , lak ape?? laksa , sa ape??SAKIT!!
(lame xdgr kn??HAHA)
suke suke jugak..nih dah jawab salam aku ke blom??
JAWAB!!
xjawab dosa , jawab mngade..HUHU.
 baik lah kanak2 , berbalik pada tajuk..

'MOOD' 
atau dalam melayu nya.
'MUD'
HAHAHA..
btol ke??adoi!!makin hancur bm aku..
lantak lah , rase nye sume tau ape itu 'mood' kn??


aku rasa orang lama2 pon tau ape tuh 'mood'
'ala xde mood la nak ______ skunk nih , nanti nanti lah k?'
pernah korg cakap camtuh an??HAHA

oke..oke lah..
cukup lah merapu cium penyapu nih.


entri kali nih xd ape pon.
saje jeh dalam mood bosan...so tulis lah entri nih..
alang2 mood aku seminggu dua nih x menentu.
macam orang giler .
dan skunk aku rase orang giler yang macam aku . haha .

hurm!

ape yang aku nak cakap pon aku xtaw dah skunk..
just wanna say sorry to all yang terasa hati dengan aku.
SORRY sangat2 oke.
yelah orang call aku , aku x angkat.
orang text aku pon aku x reply.
cuma skunk rase nak menyepi buat sementara waktu.

ada lah jugak yang aku sendiri call cerita masalah.
orang nih paham aku . 



al maklumat lah kan .
aku ada masalah jiwa sikit sejak kebelakangan nih.
aku perlukan masa.
nanti kalu aku dah oke . 
*dimana kalau aku dah mula tegur kau , tegur lah aku macam biasa k?
dan tolong sangat2

JANGAN TANYA AKU ;
kenapa?
apa dah jadi?
oke x ni?
dah oke dah?
kau sakit ke?
kau dah giler ke?
sapa wat ko sampai ko jadi cam ni?
tolong jangan cakap nih!
'maaf kalu aku ada wat salah sampai kau menyepi macam nih, mungkin ada yang kau terasa dengan aku ke , aku ada salah cakap ke..bla bla bla bla'
 TOLONG JANGAN!!
makin buat aku sakit aty.(rase bersalah tahap cipanzi bila kau cakap camtuh)
*x suka rasa bersalah!
kalu aku dengar jeh kau cakap or tanya aku mcm example yang aku bagi nih..
memang aku xlayan kau dah!

tengok mood aku dah bertukar??
dari bosan terus sakit ati + marah.


aku nih senang jeh.
*senang lah sangat!!COMPLICATED adalah!!
kalu kau bukan kekasih pujaan hati aku.
tolong jangan nak care sangat dengan aku.
nak care tuh boleh.
tapi ada cara.
kalau betol cara korg berbual dengan aku n kau tanya aku macam example yang aku bagi tuh.
aku akan jawab dari
hatikehati.
TAPI
 xsume org dapat buat aku cakap masalah aku.
hanya orang2 tertentu jeh.

urmmmmmm

dan buat masa skunk nih aku rase macam nak pergi jauh dari sume orang.
sebab aku stress..perlukan ketenangan n seseorang...
*seseorang yang aku cinta dan sayang kan aku seada nya.
xpon seseorang yang sayang n care aku macam aku milik dia!!

aku rase makin aku conteng entri nih makin tersasar jauh dari tajuk.
papepon nih lah mood aku.

kejap oke kejap x.
perempuan yang datang 'bulan sabit merah' pon x macam aku.
HAHAHA.
oke lah cukup sampai disini skunk pon da nak kol 1.
selamat tido sume..
tido ketat.HAHA.
kalu tido tuh mimpi2 lah aku oke??
*mimpi yang baek2 jeh..jangan mimpi yang bukan2..tettttttt!

p/s; when u finally get sumthing good , enjoy it . don't do trying to get sumthing 'better' . nie yang aku pelajari dari sume masalah aku.

No comments: