Wednesday, April 6, 2011

aspirasi dan inspirasi D'Bankers.


 



wah, bestnya setiap sem ada dinner. haha. dinner kali nih(31 march 2011)  mengutamakan pelajar2 yang mendapat DEKAN. bertemakan elegant. *aku x dapat dekan pon pergi jugak. pergi pon sebab nak support members and nak tunjuk muka as bukti aku nih salah seorang d'bankers bukan masscommers. hahaha. 




nih lah dress aku untuk that night. huhu. elegant lah nih kot. haha


my lucky number is 8. hihi.


cenderamata ??


nih lah air untuk malam tuh. lebeh 10 kali aku rasa aku orang tuh refill untuk aku. kembung.


my partner for that night.


hahaha. yeah, she again!


penat tengak gambar yang entah pahape kan? meh tengok menu malam tuh. huhuhu







ada banyak lagi tapi x sempat amik dah kene sambar. hahah. gelojoh!


the best from my class. huhu


my target for this sem!


all part 2 students. :) *x semua datang. fyi my batch paling ramai students.



aku akan terus menyokong d'bankers!

p/s; doakan aku dekan  this sem oke readers. huhu. terima kasih. :)

6 comments:

iksharizan said...

part 4 lagi ramai ea.. :)

♥ syafiqah sanusi ♥ said...

Aminnn ~~ Hihi :DD . Untung laa .

Ryan Ervan said...

terjumpa blog capik~
nice blog, love the pictures and u have ur own style.. semoaga berjaya dlm exam. All the best..
btw, jemput datang ke blog kalau free hahhaa..

c.a.p.i.k said...

ikmal; yup, korg kan howt? hahahahaha

c.a.p.i.k said...

adik; trima kasih, memang! hahaha. :P

c.a.p.i.k said...

aman;tq tq tq tq, huhu. dah dtg dah. lg gempak dr capik punya. huhuhu.